Deze website was voorheen de website van Jong & homo. Maar nu kun je hier de inmiddels 17 jarige Bas Leijgraaff volgen wat betreft zijn (nieuwe) projecten. Deze website gaat z.s.m. van start!
Volg mij ook op Twitter: @BasssL
Het eerste project van Bas: Jong & homo. Bestellen?
Klik hier (Het eBook Jong & homo)

zondag 26 juni 2011

Opnieuw contact met Nicolette van Dam

Pas geleden vroeg ik via twitter of Nicolette van Dam (Bekend van Zoop, voetbal vrouwen) mij wou helpen met een bijdrage voor mijn boek. Nou goed, ze had zoals jullie al hadden kunnen lezen, een bericht teruggestuurd. Gisteren stuurde ik haar opnieuw een tweet... Want ze had nog geen antwoord terug gestuurd nadat ik haar had gemaild...

Gelukkig kreeg ik gister avond dan toch een belovende tweet van haar terug! ;-)







Zoals daar staat; Ze zal het niet vergeten om terug te mailen!
Ik hou jullie zeker op de hoogte!


Geen opmerkingen: