Deze website was voorheen de website van Jong & homo. Maar nu kun je hier de inmiddels 17 jarige Bas Leijgraaff volgen wat betreft zijn (nieuwe) projecten. Deze website gaat z.s.m. van start!
Volg mij ook op Twitter: @BasssL
Het eerste project van Bas: Jong & homo. Bestellen?
Klik hier (Het eBook Jong & homo)

vrijdag 8 juli 2011

Dag 20: Het bos

Vandaag, een dag die toch uit de hand loopt… Weten waar ik het over heb? Lees gauw meer!


Een vriend & ik waren van plan om even heerlijk een uurtje het bos in te gaan. Goed, wij het bos in. Een hoge trap beklimmen en dan kiezen waar we heen lopen. Ach, laten we maar rechtdoor lopen, we blijven toch op het rechte pad. Wij dus rechtdoor gelopen, kwamen we aan op een splitsing, ach, laten we maar naar links gaan. Toen zagen we in de verte iets, wij wouden dus heel graag weten wat het was, achteraf was het een simpele boom… Goed, we hadden geen zin om terug te lopen, dus ja, dan sla je maar de hoek om. We liepen en liepen en besloten om maar terug te gaan. Maar goed, hoe kwam je terug? We waren inmiddels zoveel wegen ingeslagen. Dus we besloten op goed geluk terug te ‘lopen’. Aldus, wij lopend op een pad vol groen, terwijl ik telefonerend doorliep, zagen we opeens een wild hert oversteken. Nou geloof me, dan schrik je je kapot.

Het liep al tegen vier uur, terwijl wij nog steeds in het bos dwaalden. Op een gegeven moment zagen we eindelijk mensen! Nouja, we zagen een weg en op die weg kwamen hier en daar wat fietsers voorbij. Wij de weg volgen dus, komen we ergens in the middle of nowhere. Geen enkel idee waar we waren. Dus ik een fietser gevraagd of hij de weg wist. Nou, toen werden we teruggestuurd, weer het bos in, weer een oneindige route. Maarja, wij kwamen geen stap verder… Opeens zagen we een man. Ik rennen naar die man toe en de weg vragen. En uiteindelijk… WAREN WE TERUG!

Zo maak je nog eens wat mee op een dag, terwijl je een uurtje het bos in wilt, eindig je na twee en een half uur weer bij de parkeerplaats. Maar goed, het was wel gezond! Haha.

Fijne avond allemaal & tot morgen!

Groetjes,
Bas

Geen opmerkingen: