Deze website was voorheen de website van Jong & homo. Maar nu kun je hier de inmiddels 17 jarige Bas Leijgraaff volgen wat betreft zijn (nieuwe) projecten. Deze website gaat z.s.m. van start!
Volg mij ook op Twitter: @BasssL
Het eerste project van Bas: Jong & homo. Bestellen?
Klik hier (Het eBook Jong & homo)

maandag 4 juli 2011

RTV Utrecht

Vanochtend kreeg ik onverwachts een email van de Regionale tv zender: RTV Utrecht. In het onderwerp stond: Vraag van RTV Utrecht – Wat moet je dan verwachten? Lees meer! :-)


Ten eerste verwacht je natuurlijk niet dat het om jou draait, meestal is het dan een email, je hebt je dan ooit eens ingeschreven voor een nieuwsbrief. En dan krijg je op een dag een email met een vragenlijst. Ik begon te lezen, het ging over mijn boek.

Dan denk je ook; Juist ja… Een tv zender die begint over je boek. Ik ging de hond uitlaten, toen ik werd gebeld door de voorzitter van de jongerenraad. Hij vertelde dat hij ook gebeld was door RTV Utrecht. Hij vroeg of hij mijn 06 nummer mocht doorgeven aan de redactie. Zo gezegd, zo gedaan. Ik werd even later gebeld door RTV Utrecht. Het gesprek begon makkelijk, even een korte uitleg wat de bedoeling zou zijn.

Morgen komen ze om half elf in de ochtend filmen om een reportage te gaan maken. Waarschijnlijk voor het nieuws progamma neem ik aan dan. Kortom; Het volgende interview ligt te wachten! Spannend! Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Groetjes,
Bas

Geen opmerkingen: