Deze website was voorheen de website van Jong & homo. Maar nu kun je hier de inmiddels 17 jarige Bas Leijgraaff volgen wat betreft zijn (nieuwe) projecten. Deze website gaat z.s.m. van start!
Volg mij ook op Twitter: @BasssL
Het eerste project van Bas: Jong & homo. Bestellen?
Klik hier (Het eBook Jong & homo)

vrijdag 2 december 2011

De locatie is bekend!

Of toch niet...? 

Het leek alsof dit moment nooit ging komen, ik zakte steeds dieper en dieper, en ik had weer de nijging om alles plat te leggen, totdat mijn moeder een mail terug kreeg van de directeur van mijn school...

Ook hij wist af van mijn boek en van mijn bijzondere moment, vorig jaar. En in deze mail vertelde hij, dat hij de collegezaal, voor ons, beschikbaar wilt stellen! Helemaal geweldig dus!

Dat betekent dat we nu met een gerust hart kunnen aftellen. Nu alleen nog even wachten op de datum en tijd en we kunnen aftellen! ;-)

Ik hou jullie op de hoogte!

1 opmerking:

Anoniem zei

helemaal super bas :D egt waar ben super blij voor jou :D xx koekie