Deze website was voorheen de website van Jong & homo. Maar nu kun je hier de inmiddels 17 jarige Bas Leijgraaff volgen wat betreft zijn (nieuwe) projecten. Deze website gaat z.s.m. van start!
Volg mij ook op Twitter: @BasssL
Het eerste project van Bas: Jong & homo. Bestellen?
Klik hier (Het eBook Jong & homo)

zaterdag 28 januari 2012

I ''hartje'' McFly

Eigenlijk zouden we maandag weer beginnen, maar toen iemand op Facebook begon over de hippe band: McFly

Ik had echt nog nooit van McFly gehoord, totdat er iemand naar me toe kwam en vertelde: ''In 7 dagen heb ik 935 nummers beluisterd van McFly.'' Ik stond echt versteld, 935 nummers?!

Deze fan, die overigens gewoon Justin heet, vertelde dit. Ik moest er eigenlijk gewoon echt even een blog over maken. Want deze band, bestaande uit 4 hotboys, moeten even wat aandacht krijgen!

Deze band is al een aantal jaren actief en de afgelopen jaren hebben ze heel wat nummers uitgebracht. Er is één nummer die redelijk bekend is. Namelijk Umbrella van the BaseBalls. Of hun eerder waren dan McFly, geen enkel idee! Maar ik kende het nummer van The BaseBalls.
http://www.youtube.com/watch?v=-pAjRbj1oRc&feature=artist

En tot slot nog een paar hippe foto's van deze band:



         

1 opmerking:

Anoniem zei

haha XD! yaay McFly <3