Deze website was voorheen de website van Jong & homo. Maar nu kun je hier de inmiddels 17 jarige Bas Leijgraaff volgen wat betreft zijn (nieuwe) projecten. Deze website gaat z.s.m. van start!
Volg mij ook op Twitter: @BasssL
Het eerste project van Bas: Jong & homo. Bestellen?
Klik hier (Het eBook Jong & homo)

donderdag 31 mei 2012

GEZOCHT: Deelnemers!

Voor het vervolg ben ik op zoek naar mensen die ik kan interviewen en naar mensen die hun verhaal kwijt willen!

Na het eerste deel heb ik zeker heel veel opgestoken, ik heb dingen geleerd en daar ga ik in het tweede deel zeker aan werken!

Daarom ben ik ook dit jaar weer op zoek naar enthousiaste mensen die ik mag interviewen voor in het boek of mensen die hun verhaal kwijt willen. Hoe dit in het boek gepubliceerd wordt, blijft natuurlijk nog een geheim!

Aanmelden kan via onderstaand formulier! Bedankt alvast!

Zodra je het formulier hebt ingevuld en je klikt op Doorgaan moet je niet vergeten om terug te scrollen en te klikken op: Insturen. Anders wordt je inzending niet verstuurd!

(Wat betreft mijn verhaal kwijt: Ik zoek voornamelijk mensen die hun coming out verhaal kwijt willen! Mensen met een mening kunnen dat hier kwijt.)

Geen opmerkingen: