Deze website was voorheen de website van Jong & homo. Maar nu kun je hier de inmiddels 17 jarige Bas Leijgraaff volgen wat betreft zijn (nieuwe) projecten. Deze website gaat z.s.m. van start!
Volg mij ook op Twitter: @BasssL
Het eerste project van Bas: Jong & homo. Bestellen?
Klik hier (Het eBook Jong & homo)

donderdag 15 september 2011

Jong & homo - Het laatste bericht...

Het leek even alsof alles weer goed was, vol goeie moed ging ik naar de Belgische uitgever, maar is het dan ook goed gekomen? Heb ik wat leuks te vertellen? Of…? Lees gauw meer!


Hallo allemaal!

Jullie zullen wel denken; ‘Wat is dit?’ Dat zal ik jullie dan ook maar in een lang verhaal vertellen.

Het begon een paar dagen geleden, toen ik besloot om nog een kans te schenken aan mijn boek, namelijk het boek opsturen naar een Belgische uitgever, die speciaal is voor zulke boeken en projecten. Een paar dagen later kreeg ik een mail terug, ik hoopte eigenlijk stiekem dat het goed nieuws was, dus vol goeie moed heb ik de mail geopend… Maar helaas!

Ondanks dat de uitgever speciaal voor zulke boeken is, willen ze niet meewerken en dat had een simpele reden: Het had te weinig verhalen… Dan zul je wel denken: Waarom ga je niet meer verhalen verzamelen? Nou, de nee is heel simpel: Het kost me weer enorm veel tijd en ik zit enorm met mijn studie, die ik echt wil afronden.

Ook vind ik dat het allemaal erg tegen gevallen is, voornamelijk de uitgevers. Ook erg jammer dat er bepaalde reacties zijn geweest, van mensen.

Ik ben vol goeie moed begonnen, ik kreeg enorm veel steun van familie, vrienden en kennissen en natuurlijk van de voorzitter van de jongerenraad. Maar ondanks dit allemaal, geeft het me niet genoeg moed om toch nog te gaan voor eigen uitgave.

Ik wil ALLE schrijvers ONWIJS erg bedanken voor hun inzet, want zonder jullie was ik hier überhaupt nooit terecht gekomen, daar wil ik jullie echt enorm voor bedanken!

Mocht je je verhaal kwijt zijn en hem terug willen, dan kun je altijd mailen naar het inmiddels bekende adres: basss@hotmail.nl

Ook weet ik, dat het erg veel tijd heeft gekost, maar ik zeg maar zo: Het was de moeite meer als waard!

Bedankt allemaal, nogmaals voor alles!
Wil je hierop reageren? Mijn mailbox staat voor iedereen open!

Groetjes,
Bas

1 opmerking:

Jeroen zei

Da's balen Bas. Maar voor jou is, denk ik, het belangrijkste dat je dit jaar 'uit de kast' gekomen bent. Je hebt een stuk vrijheid gekregen, je kan er nu open over praten.

Door jouw actie heb je veel publiciteit gekregen. Je hebt het weer even op de kaart gezet en ook dat is belangrijk.

Ik wens je veel succes.

Jeroen