Deze website was voorheen de website van Jong & homo. Maar nu kun je hier de inmiddels 17 jarige Bas Leijgraaff volgen wat betreft zijn (nieuwe) projecten. Deze website gaat z.s.m. van start!
Volg mij ook op Twitter: @BasssL
Het eerste project van Bas: Jong & homo. Bestellen?
Klik hier (Het eBook Jong & homo)

zaterdag 21 januari 2012

Amsterdam... Amsterdam...

Amsterdam is toch de stad waar alles kan? En hoe zit dat dan met Rotterdam?

Op die vraag krijg je vast nooit een antwoord, maar wat ik wel zeker weet is dat ze hier ook hele hippe metro's hebben! Nou goed, hip zijn ze niet, maar ik keek wel m'n ogen uit...

Je bent je hele leven nog nooit op een metro station geweest en al helemaal niet in het buitenland. Dus was het vandaag tijd voor een hoog bezoek aan het metro station van Rotterdam Centraal. Mijn eerste gedachte toen ik erheen ging: Een simpel station, boven de grond. Want dat zag ik immers ook een keer in Amsterdam. Toen het station dichterbij kwam zag ik meteen roltrappen die naar beneden gingen. Nou goed, wat kon dat zijn? Toch een ondergronds station? We liepen naar beneden en tot m'n grote verbazing zag ik een echt metro station wat je ook altijd in films ziet. Toen we nog verder naar beneden gingen zag je zowaar een echt metro- station. Nou, ik keek echt m'n ogen uit!

Blijkbaar was het vreemd, want de vriend waar ik bij was moest erg lachen. Nou goed, sorry hoor! Maar ik woon in een gehucht, en daar hebben we hooguit een trein station.

Het was in ieder geval een gezellige dag! Helaas niet geslaagd voor een stel nieuwe schoenen!

Geen opmerkingen: