Deze website was voorheen de website van Jong & homo. Maar nu kun je hier de inmiddels 17 jarige Bas Leijgraaff volgen wat betreft zijn (nieuwe) projecten. Deze website gaat z.s.m. van start!
Volg mij ook op Twitter: @BasssL
Het eerste project van Bas: Jong & homo. Bestellen?
Klik hier (Het eBook Jong & homo)

dinsdag 7 februari 2012

OUTTV...

Van trein tot gay en van gay tot... Studio?!

Er is EINDELIJK... weer wat gebeurd! Nadat ik gewoon niks meer te vertellen had, is er eindelijk wat te vertellen!

Want vandaag had ik het laatste interview voor en van Jong & homo. Namelijk een interview met OUTTV. En ik moet eerlijk zeggen; Dit was het leukste interview van al die interviews! En dat zeg ik echt niet bij elk interview hoor, haha!

Je maakt veel mee, maar vandaag was toch echt een geweldig afsluitend interview met OUTTV. Een mooi einde eigenlijk van alle interviews. Of er nog interviews gaan komen? Geen idee, maar dit is toch echt het laatste geplande interview. Wat er nou zo leuk was, was de manier waarop ik geïnterviewd werd. En vooral door wie, namelijk een echte Belgische nich.. Ik bedoel: homo! Ik hou het maar even netjes!

Maar goed, het begon eigenlijk allemaal toen we bij het gebouw aankwamen waar de studio zich bevond. Je verwacht eigenlijk een groot en hoog gebouw met allemaal antennes en noem het maar op. Maar dit was een prachtig gebouw! We werden binnen gelaten en eenmaal in de studio aangekomen werden we welkom geheten. Meteen werd ik in de make-up gegooid. Zelfs meiden hebben in hun leven nog nooit zoveel foundation op gekregen als ik voor 1 opname...

Na de poederdoos waren er wat test shots en al gauw kon het interview beginnen! De vragen werden doorgesproken en nadat we het 3x overnieuw moesten doen, is het uiteindelijk toch nog gelukt. Kortom: Een geslaagd en erg leuk interview. Morgen avond op OUTTV. Bij het programma OUTNOW! En vanaf donderdag/vrijdag als link op Jong & homo!

Fijne avond nog!

Geen opmerkingen: