Deze website was voorheen de website van Jong & homo. Maar nu kun je hier de inmiddels 17 jarige Bas Leijgraaff volgen wat betreft zijn (nieuwe) projecten. Deze website gaat z.s.m. van start!
Volg mij ook op Twitter: @BasssL
Het eerste project van Bas: Jong & homo. Bestellen?
Klik hier (Het eBook Jong & homo)

zaterdag 4 februari 2012

Jong & nieuwsbrief

De Jong & nieuwsbrief van deze week! Lees meer...

Met vandaag in de nieuwsbrief:

= Voorwoord
= Jonghomo.nl?

= Nieuws over het vervolg


Het voorwoord door: Bas
Het is alweer een tijdje geleden dat er een uitgave was van een nieuwsbrief, maar deze week is er weer een kers- verse nieuwsbrief. Met deze week het voorwoord, die je nu eigenlijk leest. Een stukje over Jonghomo.nl en nieuws over het vervolg van de website.

Jonghomo.nl:
De afgelopen week ben ik er achter gekomen dat de website www.jonghomo.nl wordt omgeleid naar Google, willen ze dan voortaan het www weglaten? Ik heb geen flauw idee, maar de website www.jonghomo.nl is enkel nog te bezoeken via Jonghomo.nl.


En tot slot nog het nieuws over: Het vervolg!
Want ik heb natuurlijk niet stil gezeten en ben weer wezen denken en wezen denken en uiteindelijk ben ik zo ver gekomen met denken dat ik heb lopen denken over een nieuw project. Maar echt waar, het denken kwam veel te pas. Maar dat denken was niks voor niks hoor. Best handig hé, dat een mens kan denken. Maar goed, de conclusie hiervan: Jong & homo krijgt een 2e project, wat overigens weer te maken heeft met het homo zijn, maar dit keer speelt ook de hetero een belangrijke rol. We houden je zeker op de hoogte!

Dit was de nieuwsbrief weer voor deze week!
Fijn weekend!

Geen opmerkingen: