Deze website was voorheen de website van Jong & homo. Maar nu kun je hier de inmiddels 17 jarige Bas Leijgraaff volgen wat betreft zijn (nieuwe) projecten. Deze website gaat z.s.m. van start!
Volg mij ook op Twitter: @BasssL
Het eerste project van Bas: Jong & homo. Bestellen?
Klik hier (Het eBook Jong & homo)

zaterdag 4 februari 2012

Sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw...

Ho ho ho... Merry Christmas!

Het lijkt wel kerst, maar gek genoeg zitten we al in februari, of hebben we ons vergist en zitten we toch stiekem nog in december? Evenals de bizarre temperaturen... Volgens deskundigen zou de aarde opwarmen, maar volgensmij wordt onze arme aarde alleen maar kouder. Hmm, foutje?

Gisteren was de sneeuw weer flink bezig, want het goot dat het giet, niet normaal... Heel leuk en aardig allemaal, maar niet als je die middag nog naar je werk moest. Dat was in één woord: RAMPZALIG!

Het begon op de heen weg, toen ik heel leuk een bocht moest ma...FLATSH! Daar lag ik bijna, in de sneeuw! Gelukkig kon ik nog net op tijd ingrijpen!

Ook in de stad was er een sneeuwbom ontploft, want de hele hoofdstraat lag onder de sneeuw, waardoor er werkelijk geen kip te zien was. Of eerder gezegd: Kalkoen. Want dat pas immers bij de sneeuw, kalkoenen.

Het was weer een bizar begin van het weekend. En dan te bedenken dat de komende dagen de winter voorlopig nog wel aanhoudt! Ik wil zon en 25 graden! Geen sneeuw en -20 graden!

Heb jij nog leuke foto's? Tweet ze naar @BasssL
Vanavond volgt er ook nog een nieuwe uitgave van de Jong & nieuwsbrief. Met een bijzonder nieuwtje...

Geen opmerkingen: