Deze website was voorheen de website van Jong & homo. Maar nu kun je hier de inmiddels 17 jarige Bas Leijgraaff volgen wat betreft zijn (nieuwe) projecten. Deze website gaat z.s.m. van start!
Volg mij ook op Twitter: @BasssL
Het eerste project van Bas: Jong & homo. Bestellen?
Klik hier (Het eBook Jong & homo)

woensdag 11 april 2012

Jong & homo

Opeens besef je: Er komt een vervolg...

Het boek wat onwijs veel media aandacht kreeg, het boek waar veel jongeren en volwassenen een mening over hadden, keert terug!

Natuurlijk heb ik het afgelopen jaar zoveel geleerd, ik heb ook geleerd van het eerste boek, wat nog steeds als eBook online staat. Natuurlijk hoop ik mijn volgende project wel echt als boek te kunnen uitgeven, maar voordat dat allemaal zover is, begin ik weer bij het begin: Plannen, plannen en nog eens plannen. Want om nou hetzelfde boek te maken? Daarom ga ik de eerste weken weer hard aan de slag met het bedenken van de inhoud. Want zonder inhoud is er natuurlijk geen boek.

Kortom: Een vervolg komt er sowieso!

Ik hou jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen: