Deze website was voorheen de website van Jong & homo. Maar nu kun je hier de inmiddels 17 jarige Bas Leijgraaff volgen wat betreft zijn (nieuwe) projecten. Deze website gaat z.s.m. van start!
Volg mij ook op Twitter: @BasssL
Het eerste project van Bas: Jong & homo. Bestellen?
Klik hier (Het eBook Jong & homo)

donderdag 12 april 2012

Meer als 13 duizend bezoekers!

Het afgelopen jaar heeft Jong & homo meer als 13 duizend bezoekers weten te halen!

Vandaag blik ik terug op het afgelopen jaar. Het jaar waarin ik nooit verwacht had dat ik eindigde met een presentatie! Een presentatie waar ik nog geregeld aan terug denk. Ook deze website werd met de dag bekender. En uiteindelijk hebben we over de 13 duizend!! bezoekers weten te halen. Ook op de dag van vandaag gaan we weer omhoog met het aantal bezoekers.

Gister, de dag dat we weer begonnen zijn, heeft de website alweer 29 bezoekers achter de rug.

Ook is er al bekend hoe het vervolg eruit gaat zien. Maar om te kijken of jullie net als ik denken, heb ik een kleine poll. Bedankt alvast voor het invullen!



Geen opmerkingen: