Deze website was voorheen de website van Jong & homo. Maar nu kun je hier de inmiddels 17 jarige Bas Leijgraaff volgen wat betreft zijn (nieuwe) projecten. Deze website gaat z.s.m. van start!
Volg mij ook op Twitter: @BasssL
Het eerste project van Bas: Jong & homo. Bestellen?
Klik hier (Het eBook Jong & homo)

vrijdag 1 juni 2012

Titel bekend!

De titel van het vervolg is bekend!

Ik heb er even over na moeten denken, maar de titel van het vervolg is bekend... Dit keer draait het boek voornamelijk om mijn eigen verhaal. Hoe stond ik er een paar jaar geleden voor? Hoe is het allemaal begonnen? En hoe ben ik zover gekomen dat ik nu zo in het leven sta? Naast dit waar gebeurde verhaal zal ik in het boek ook ''op pad'' gaan naar mensen, die ook een klein stukje van hun verhaal zullen vertellen. Ik zal ook daadwerkelijk op pad gaan.

De titel van het vervolg is uiteindelijk geworden: van masker tot homo!

Geen opmerkingen: