Deze website was voorheen de website van Jong & homo. Maar nu kun je hier de inmiddels 17 jarige Bas Leijgraaff volgen wat betreft zijn (nieuwe) projecten. Deze website gaat z.s.m. van start!
Volg mij ook op Twitter: @BasssL
Het eerste project van Bas: Jong & homo. Bestellen?
Klik hier (Het eBook Jong & homo)

zondag 3 juni 2012

Jaaroverzicht Jong & homo

We blikken terug op 2011, het jaar waarin alle gay ellende begon... Oei...

LET OP: Dit jaaroverzicht is eind december/begin januari gepubliceerd.

Goedenavond dames en heren, u bevind zich in het hartje van Jong & homo. Op deze locatie treft u het afgelopen jaar. We nemen u mee naar het jaartal 2011. Om precies te zijn: Juni 2011... De maand waarin alle gay ellende begon.

Juni 2011: Het begin

Juni 2011, Bas kwam op het idee om een boek te gaan maken. Ow ow ow, hoe bedenkt die het! Schandalig. In deze maand stond heel Veenendaal en omstreken op z'n kop. Want toen iedereen erachter kwam wat hij van plan was... Sjonge jonge jonge.

Bas ging schrijven, verzamelen, schrijven, contact zoeken met de media en noem het maar op. Een maand vol bloed, zweet en tranen, want geloof me, geweld kwam er zeker aan te pas! Nou, op z'n gay... Dus dan moet je denken aan: Giebelen, lachen en noem het maar op.

We vervolgen dit serieuze jaar verslag met de maand juli en augustus.

Want Bas was nog steeds erg druk, hij had nergens anders tijd voor. School liet hij achter zich... Okee, dat is niet helemaal waar. Maar Bas vond school wel 1 van de minst belangrijke zaken. Hij wilde graag een doel halen en dat doel was zijn boek. Maar Bas wist niet wat hem te wachten stond...

In augustus sloeg de bom... Nee, dat zeg ik verkeerd: In augustus ontplofte de bom! 

Bas zijn verjaardag en tevens het einde van zijn boek. Na maanden zweet, bloed en werk, was zijn boek compleet en gebundeld. Hij was op weg naar de uitgeverij, totdat hij een mailtje ontving: Sorry, maar we vinden je boek niet goed genoeg. Het moet 1 verhaal worden. Nou geloof me of niet, maar dit was SERIEUS het antwoord die we kregen. Ik snap best dat je me niet meer serieus neemt, maar dit was echt een tegenslag.

Maar goed, Bas gaf niet op en hij volgde de speurtocht tot het bittere eind...

De maanden vlogen voorbij en uiteindelijk kwam Bas in oktober terecht. De maand waarin hij zei: Ik stop ermee. En dat gebeurde ook, hij opende een blog bericht, die uiteindelijk: 277x bekeken is. 
http://jonghomo.blogspot.com/2011/09/jong-homo-het-laatste-bericht.html

De reacties volgde, maar Bas bleef het volhouden: Gestopt is gestopt. Tot de maand december... Onze wereld populaire Toby stuurde mij een mail: ''Ik krijg op mijn site veel vraag naar je boek.'' Want zijn eigen verhaal stond op zijn website. En toen sloeg hij weer om. Hij ging het boek als eBook uitgeven!

De maand december was een drukke maand. Van presentatie in elkaar zetten tot het boek als eBook maken. Er werden weer interviews afgelegd en zo was Bas toch nog tevreden.

En zo zat zijn jaar een beetje in elkaar. En wat hij er zelf over te zeggen heeft?

''Ik ben erg trots op het feit wat ik bereikt hebt, ik heb heel veel aandacht gekregen, jongeren geholpen en noem het maar op. Ook al is het boek niet zo heel veel verkocht, toch heb ik een doel bereikt. Het doel wat ik voor ogen had, door toch een eBook te hebben verkocht. Door toch iets in elkaar gezet te hebben. 

Jong & homo zal in 2012 verder gaan... In een nieuw jasje! Wat het precies gaat worden, blijft nog even een verrassing. Maar 2012 zal weer in het teken staan van: Jong & homo. Want het is zonde om een bekende naam te laten wegrotten! ;-)

Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor zijn/haar steun, door elke dag weer de blog te bezoeken en noem het maar op. 

De komende dagen zal de blog zeker door blijven gaan met updates. Dus ga zeker niet weg hoor! ;)'' 

En tot slot gaan we nog even ALLE statistieken erbij gooien. Als je het even niet meer snapt, geen nood, dat kan iedereen overkomen!

Bedankt voor het lezen van het Jaaroverzicht en hopelijk blijf je de blog volgen! Want morgen zijn we er weer! Hip hé?

3 juni 2012: Het was niet de bedoeling, maar ik heb toch besloten voor een vervolg. En het leukste is: het is een jaar geleden! Dit keer wordt de titel: van masker tot homo en staat mijn eigen verhaal centraal. Elke week wordt je weer op de hoogte gehouden van de laatste vorderingen!




Verwijzings-URL's
Verwijzingssites
Zoekwoorden
jonghomo.blogspot.com
20
bas leijgraaff
7
homo
6
jonghomo
6
homo facebook
5
homo weetjes
5
jong homo blogspot
5
statistieken homo
5
jong en homo bas
4
homojong
3







Pageviews vandaag
14
Pageviews gisteren
27
Pageviews vorige maand
2.928
Pageviews geschiedenis
10.907
Je eigen pageviews niet bijhouden

BerichtenMeer »
15 sep. 2011, 1 reactie
277 Pageviews
5 sep. 2011, 4 opmerkingen
115 Pageviews
26 jun. 2011
109 Pageviews
17 sep. 2011
82 Pageviews
14 nov. 2011, 2 opmerkingen
82 Pageviews




Pagina's
24 nov. 2011
1.094 Pageviews
20 nov. 2011
225 Pageviews
14 dec. 2011
216 Pageviews
23 jun. 2011
177 Pageviews



Berichten
15 sep. 2011, 1 reactie
277 Pageviews
5 sep. 2011, 4 opmerkingen
115 Pageviews
26 jun. 2011
109 Pageviews
17 sep. 2011
82 Pageviews
14 nov. 2011, 2 opmerkingen
82 Pageviews
31 aug. 2011
79 Pageviews
8 jul. 2011
74 Pageviews
2 dec. 2011, 1 reactie
65 Pageviews
4 jul. 2011
65 Pageviews
1 jul. 2011
60 Pageviews






Geen opmerkingen: